Translate

Πέμπτη 9 Μαΐου 2013

Η πρώτη δημοσίευση!

Καλημέρα! Αυτή είναι η πρώτη μου επαφή με τον χώρο των blogs. Σκέφτομαι να γράφω απόψεις- ιδέες-εμπειρίες από την καθημερινότητα. Βιώματα τα οποία μπορεί να είναι δικά μου ή και φίλων σε μορφή ιστορίας. Αυτό γίνεται από την ανάγκη μου να γράψω! Να πω τις ιδέες μου, κάτι σαν ημερολόγιο. Και μιας και είμαι ερασιτέχνης, αλλά λάτρης της φωτογραφίας, θα ασχοληθώ και με αυτή! Τώρα αν βρεθεί κάποιος που θα ασχοληθεί με το blog μου θα με κάνει να χαρώ! Αν όχι δεν πειράζει... μια εμπειρία είναι κι αυτή άλλωστε.

2 σχόλια:

  1. Καλημέρα και σε σένα!! Πολύ ενδιαφέρον να ξεκινάς κάτι καινούργιο! Εύχομαι να σου πάει καλά!! Προσωπικά πάντως θα σε διαβάζω ανελλιπώς!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου φίλε/φίλη! σε ευχαριστώ πολύ για το θάρρος που μου δίνεις! Και ελπίζω να βρίσκεις ενδιαφέροντα τα άρθρα μου!

      Διαγραφή